2009-09-01
 19:01:15

Slogs...

Jag håller på o blir förkyld tror jag :(
Har iaf väldigt ont i halsen!

Tidigare idag var jag in till stan och lämnade in papper på arbetsförmedlingen..
Hade fått mail från af med kritik på mitt CV imorse också, och det lät ju bra det hon skrev :)
Så nu kan jag söka jobb utan o behöva skämmas då :P

När jag hade varit på arbetsförmedlingen åkte jag hem till mamma..
Isabelle o Julia lekte och slogs omvartannat medan vi var där, inte helt ovanligt iofs hehe
Vi kom hem för ett litet tag sen..

Just nu sitter jag o spelar farmville på facebook och tjejerna sitter brevid mej o kollar på barnprogram..
Båda två somnade i bilen på vägen hem så dom är på lagom bra humör nu..

 
Julia och Isabelle tidigare i år...

© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2009-09-03, 12:00:55 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

Ja skönt att vara av mä en bil på gårn. Nån kvar bara =) Nu e det lägenheten att bli av med. Du vet inten vänlig själ som e i behov av en mycket trevlig härliga hörnlägenhet? :D

Annons finns på blocket


Maria
PUBLICERAT: 2009-09-03, 15:51:49 | URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Jo samma här, förkylning med snorig näsa och ont i bihålorna.. Tråkigt! :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: