2010-04-16
 20:16:40

Barnvakt...

Nu är tjejerna hemma hos mormor o morfar :)
Mamma ringde i eftermiddags och frågade om vi ville ha barnvakt tills imorgon, och det ville vi så vid 18-tiden körde jag dit dom. Hon funderade på om hon kanske vill ha dom ända tills på söndag, det visar sig väl.
Dom ska ju resa bort nästa helg, och dagen efter min födelsedag sticker dom ner mot Italien igen, så dom ville passa på o ha flickorna nu innan dom åker.

Men just nu är det ganska tomt här hemma!
Det känns som det var en evighet sen vi hade barnvakt sist så det är väl lite ovant.

Isabelle o Julia förra sommaren :)


Jag tänkte gå ut o fota lite tidigare idag, men det var ju svinkallt så det tar jag allt en annan dag.
Får kanske hitta nåt kul o fota här inne istället :P

Men nu ska jag surfa lite..
Kramar


Fidde
PUBLICERAT: 2010-04-16, 20:34:17

Hade jag så söta kids skulle jag aldrig lämna iväg dom...


Sofie
PUBLICERAT: 2010-04-16, 21:48:36 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

hehe :) Tack så mycket!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: