2010-04-10
 15:24:13

Funkar inte :/

Jag försökte nyss formatera om datorjäkuln, för jag är trött på att den ska krångla hela tiden, plus att jag vill ha tillbaks mitt msn!
Men när jag försökte installera om den så stängde den bara av sig hela tiden och om den inte gjorde det så kom det upp rutor om att det blev problem med installationen o blablabla...
Jag undrar vad det förbannade viruset har gjort med min dator egentligen :(



Vi funderade på o gå ut o gå idag, men vädret är fortfarande inte speciellt lockande så det får vänta tills imorron. Och ser det likadant ut då med så går vi ut ändå! Jag blir så trött på att det ska vara grått o tråkigt varenda dag!

Flickorna ligger uppe o ska vila nu iaf, och jag tänkte strax gå ner i tvättstugan o grejja lite...
Hörs sen
Bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: