2010-04-14
 17:54:43

Lekparken :)

Igår på förmiddan var flickorna på dagis, och sen när vi skulle hämta dom var Ketty i trädgården o pysslade lite :) Så när vi kom tillbaks var vi här ute en stund innan vi gick in o käkade...

Och sen igår eftermiddag skulle Daniel till arbetsförmedlingen på nån coach-träff, så då passade jag o tjejerna på att åka till lekparken under tiden :)
Jag tror dom hade skitkul för dom var både högt o lågt :P
Dom åkte rutchkanor, gungade gungbräda, gungade gunga, klättrade upp o ner i klätterställningar, ramlade några gånger men då sopade dom bara av sej o lekte vidare typ :P

Jag ringde mamma och hörde om inte hon ville kika förbi när hon kom tillbaks från Örebro, så det gjorde hon :)
Hon och Daniel kom dit nästan samtidigt :)
Så då blev det en vända i rutchkanan igen innan vi åkte hemåt...




Både jag o Daniel vaknade med värsta huvudvärken idag :/ Kan det vara vädret tro?
Aja, flickorna har precis blivit skickade till dagis :)
Och sen vid 12 ska jag till skolan en sväng.

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: