2010-04-07
 19:09:18

Rådjur :P

Idag på eftermiddan vilade vi lite grann, och sen när jag o flickorna hade vaknat så kom Ketty hit med en barnvagn till dom som Daniels kusin inte behövde längre :)
Den vi hade tidigare är ju lite farlig eftersom den gärna vill fälla ihop sig när man går över trottoarkanter o sånt, så det var välbehövligt.
Tack så mycket! :)

Sen efter det gick jag upp o väckte Daniel, så när han kom ner bakade han lite scones som vi nyss har tuggat i oss :) När vi satt där o åt kom det förbi några rådjur (en mamma o två fjolårs(?) ungar), så flickorna blev helt uppspelta och tyckte nog dom var jätteroliga o titta på :P

Äntligen har den där kartongen kommit som jag har väntat på i flera veckor nu!! Så nu kan jag äntligen skicka tillbaks den där saken :) Ska bli skönt å slippa ha det där hängandes över mig!

Två av rådjuren :)


milla
PUBLICERAT: 2010-04-08, 17:26:54

söta dom är, undrar om de är samma gäng som brukar hälsa på päron. Dom har rådjurs besök flera gånger om dagen :)


jeanett
PUBLICERAT: 2010-04-09, 11:59:05 | URL: http://hudogskjonnhet.blogg.no

Så søte rådyr:) fin blogg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: