2010-04-12
 14:20:30

Sista lektionen :)

Imorse råkade vi försova oss, så vi kom lite för sent till dagis, pinsamt :/
Ändå la vi oss klockan 19 igår, somnade strax efter att barnen hade somnat haha...
Men är man trött så är man :P

Annars idag har jag haft naturkunskap och vi fick redovisa "rymdskeppet".
Som tur var slapp jag prata inför alla, så det var ju skönt iaf :)
När det var klart fick vi veta vad vi fick för betyg i naturkunskap, och jag fick Godkänt, precis som jag hade siktat på :)
Det var sista lektionen vi hade i det ämnet, så nu ska jag rikta in mig på resten av ämnena, dvs religion, historia, webdesign och programhantering...
Det ska iaf bli skönt att vara ledig på måndagar och onsdagar härdanefter :P

Nu vet jag inte vad vi ska göra...
Jag ville gå ut o gå, men det gillades inte av herrn i huset så jag kanske går ut o fotar eller nåt istället då...
Det är ju så fint väder, så jag tycker det är onödigt o sitta inne o uggla!

Flickorna ligger iaf o vilar nu :)

Aja, hörs sen
Bye



En påsklilja jag fotade hemma hos mamma när jag var där sist...


mams
PUBLICERAT: 2010-04-12, 16:18:58

Skönt att du slapp redovisa men du hade väl varit värd vg tycker jag hi,hi men skönt att du slipper ett ämne, hoppas allt går bra imorron både här och där.

Puss


Sofie
PUBLICERAT: 2010-04-12, 18:00:36 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Ja det var jätteskönt :)

Haha ja det håller jag med om :P Hoppas det gick bra för dej i Örebro idag... Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: