2010-04-01
 19:35:07

Påskkärringar :)

Nu är jag hemma efter en heldag på stan :)
Först när jag slutade skolan så åkte jag fram på stan och mötte upp mamma så vi gick runt i lite affärer o kikade. Träffade först Sabina på gallerian o sen Lotta på Åhlens, så vi pratade lite :)

Sen åkte jag iaf hem och klädde flickorna i påskkärringkläder o sminkade dom lite och så åkte jag tebax in till stan igen och hem till mamma :)
Där fick flickorna ett varsitt påskägg så idag har dom ätit massor med godis, för dom fick ett varsitt ägg av farmor också :)
Sen ringde Mia så då åkte jag upp på stan o mötte upp henne o gick runt lite snabbt i några butiker innan hon var tvungen o sticka.

När jag o flickorna kom hem så plockade vi upp Daniel och åkte in till konsum i byn. Handlade hem lite bröd o sånt, och då såg butikspersonalen att flickorna var utklädda så då fick dom ett varsitt påskägg där också :)
Men det får dom allt äta upp nån annan dag :P

Påskkärring-Julia :)

Påskkärring-Isabelle




Båda påskkärringarna :)


Likt sin mamma
PUBLICERAT: 2010-04-02, 01:09:05

MR F MR F


milla
PUBLICERAT: 2010-04-02, 10:21:41 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

men du vilka små söta kärringar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: