2010-04-25
 22:16:12

Sovmorron...

Idag fick vi sova till klockan 10 :) Jag tror våra sötnosar var lika trötta som vi :P
Skönt med lite sovmorron ibland iaf...

Jag, Isabelle o Julia var hem till mamma en sväng tidigare idag så flickorna busade en massa som vanligt :)
Kom hem efter fyra nån gång, så då käkade vi och sen har flickorna busat lite till och tittat på teve, men nu ligger dom o sover.

Ylvas o Jannes fina hund Hector :)

© Soffiloffis


Jag ska nog strax gå o lägga mej jag också för jag är svintrött, och imorron är det ju dags o gå upp tidigt igen så flickorna får komma iväg till dagis.
Jag tror jag och Mia skulle träffas imorron eftermiddag också, så det blir kul!

Well well...
Hörs sen, kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: