2010-04-29
 21:39:03

Orm...

Nu har jag varit i Nyhammar en sväng :)
Var upp till Peter o hälsade på lite, där var även Bea, Benny, deras barn, Anders och Mats...
Vi fick se Peters orm när jag var där, han försökte mata den med en mus men den var inte så sugen just då så vi fick inte se när den åt upp den... Den var jättefin iaf!
Efter ett tag fick jag skjuts hem av Magda.

Och nu är jag hemma. Jag sitter mest bara och slöar o är jättetrött!!
Imorron ska jag till skolan o ha programhantering, och sen efter det ska jag träffa Lotta och gå lite på stan :)
Det ska bli jättekul!

Sista april är det imorron... Så då ska vi som sagt gå och titta på någon brasa någonstans, om vi hittar någon.
Eller Milla vet du var det finns nån brasa? (Har inte LudvikaTidning) :)

(Källa)



Näpp nu blir det nog nån film och sen sovdags för mig
Kramar


 


Bras akuten
PUBLICERAT: 2010-04-29, 22:39:17

Parken där ska det vara brasa. Vet inte när den tänds. Kan kolla om jag hittar nå. Då har ni ju gångavstånd eller ja, nästan. Ludvika e ju längre :P


Lotta
PUBLICERAT: 2010-04-30, 07:13:20 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Oki, japp hör av dig på min mobil isåfall, har med mig den hela tiden :) kl 1 passar jätte bra för mig, för jag måste hem till mamma en kort sväng innan bara :) Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: