2010-08-19
 09:17:53

Bara 2 veckor kvar!!

Nu är det bara 14 dagar kvar tills bebisen är beräknad o komma ut!!
Än så länge har jag inte känt av så mycket, men magen känns tung o det trycker neråt på nåt konstigt sätt. Bebisen var iaf ruckbar fortfarande enligt barnmorskan igår, så det lär väl inte sätta igång än om den inte har fixerat sej under natten då :S
Det visar sej när det blir... Daniel tror iaf att jag kommer gå över 14 dagar så han räknar med ungefär en månad till, det hoppas verkligen inte jag!! Jag vill träffa den lilla filuren nu ju!


Bild lånad från minbebis.com


Natten har verkligen varit asjobbig! Jag har legat o hostat som en gnu och knappt fått luft, så nu är jag rätt hes kan jag säga... :(
Jag ska försöka vila lite under dagen så att jag får lite sömn åtminstone.
I hate to be förkyld!!

Flickorna är på dagis nu iaf :)
Sen vid 13-tiden ska jag på personligt möte på kompetenstorget. Hoppas det går fort!!

Nä nu ska jag lägga mej på soffan o lata mig
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: