2010-08-16
 09:35:00

Blablabla...

Nu börjar jag bli förkyld, har jätteont i halsen o är helt tung i huvvet... så det känns ju sådär =/
Men samtidigt är det många som verkar bli/vara förkylda när förlossningen sätter igång så det kanske kan vara ett tecken?? :D
Det visar sej väl...

Flickorna är på dagis nu iaf, och jag sitter här o jäspar för fullt... Är verkligen skittrött idag!!

Imorron vet jag inte riktigt hur det blir med allt, vi har ju personliga samtal med Helen på den där aktiviteten den här veckan, så jag vet inte om det är några gruppträffar alls då eller hur dom har tänkt. Har frågat Eva om det så fåse om hon vet mer än mej :P
Jag ska iaf till MVC imorron så det ska bli kul :)

Näe nu ska jag nog hänga lite tvätt iaf
Hörs sen
Kramar

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: