2010-08-31
 17:30:16

Skönt :)

Imorse åkte jag bort till aktiviteten till kl 9, och först verkade vi bara bli 2 stycken, men efter ett tag ramlade det in en massa folk :)  Det var ganska intressant idag, vi fick göra en övning som gick ut på att se vad andra tycker att man har för egenskaper, det kan ju vara kul o veta :P
När jag var klar där åkte jag hem till mamma o hämtade flickorna :)

Idag har jag iaf mått bra hela dagen, inget illamående alls, så det känns jätteskönt :)
Men jag tror att the slempropp håller på o släppa nu, och så har jag lite oregelbundna värkar som kommer lite då och då (har haft hela dagen), så förhoppningsvis börjar det hända lite saker nu?? Bara o hålla tummarna!

Såg att Sonias gamla barndomsvän Jennie har fått sin bebis nu! Och Marina fick ju sin bebis för några veckor sen också! Stort grattis till er :)

Nepp nu blir det nog en vända bort till ica för o köpa lite juice o mjölk!
Hörs sen
Kramar


Upplåst... bara för bebisen o komma ut nu ;)

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: