2010-08-22
 12:28:27

Söndag

Redan söndag! Helgerna går alldeles för fort :/
Idag vaknade flickorna vid 8-tiden, så då var det bara o pallra sej upp :)
Men än så länge har vi inte gjort så mycket, bara slöat...

Imorron börjar Daniel på praktik, han ska tydligen få måla en massa.
Aldrig fel med lite extra klirr i kassan :)
Men vi hoppas ju på att dom hör av sej från jobben som han o Janne har sökt istället :) Det lät ju iaf positivt när dom var där tydligen :D


Min älskling :)



Bara 11 dagar kvar nu tills bebisen är beräknad att komma, snart är vi nere på ensiffrigt :P
Jag bara längtar tills jag får hålla den lille krabaten i mina armar!!
Och det ska bli jättekul o se hur flickorna reagerar när dom får träffa honom sen, dom vet ju att mamma har bebis i magen iaf så dom borde ju inte bli alltför förvånade? :)

På torsdag åker Ylva m. familj ner till Göteborg o hälsar på Trisse, sen åker Ketty, Peter mfl. ner dit till helgen för Noa ska döpas då :)
Men vi blir nog hemma eftersom bebisen kan komma när som helst, fast helt säkert är det ju inte än. Vi får se hur vi gör... Daniel verkar lite velig så :P

Aja..
Nu ska jag hänga tvätt
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: