2010-08-24
 14:37:47

Vi får se...

Igår gick vi o la oss vid 21.30, men vi låg o pratade ett tag så vi somnade nog inte förrän efter 22 :)
Mycket konstiga drömmar har det blitt inatt iaf...

Idag har vi inte hunnit göra så mycket än.
Jag skulle vilja åka bort till Veronica sen och hämta lite saker, men vi får se hur det blir med det...  Sen skulle jag vilja åka in till stan och handla hem lite också, men vi får se hur det blir med det också :)
Flickorna verkar vara lite trötta så dom/vi kanske ska vila om en stund.

Jag har iaf gjort en uppgift till den där aktiviteten idag, det var ett frågeformulär om hur jag är som person. Så på torsdag ska jag få en utvärdering om hur jag är, det ska bli intressant :P

Min mage känns lite konstig idag, inte ont eller så utan det känns bara inte som vanligt... Förhoppningsvis sätter det igång ikväll!! Men den här gången hoppas jag det sätter igång ordentligt isåfall!! :)

Hörs sen
Kramar



© Soffiloffis




Madde
PUBLICERAT: 2010-08-24, 16:59:57 | URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Vad spännande att det snart är dax! :) Lycka till när det väl är dax! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: