2010-08-25
 21:30:29

Nya bilder på flickorna :)

Igår på kvällen tittade jag på Emelie Ohlssons fotokurs-dvd "Sätt ljus på dina bilder" och den var jättebra :)
En del saker hon pratade om kändes det som jag hade ganska bra koll på, men en hel del nytt lärde jag mej iaf!
Sen såg jag några avsnitt av "Det okända" på tv4 anytime efter det också... :)

Idag var flickorna på dagis, så då passade jag o Daniel på o vila lite.
Sen när dom kom hem käkade vi, och sen la vi oss o vilade igen :P
Snacka om att vi är lata!!

Men imorron måste jag gå till KompetensTorget igen.
Skönt att det bara är en dag i veckan nu ett tag framöver iaf :)

Tog bort mina gravidmätare här på sidan nu eftersom dom visade att jag hade 1750 dagar kvar till förlossningen, och tydligen var jag i vecka 0. Den högst upp får vara kvar iaf för den visar ju sanningen :P


Här kommer lite nytagna bilder på tjejerna:

Tjejerna tittar på teve :)

 

Julia... :)

 

...och Isabelle :)

 

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: