2010-12-14
 13:50:09

En massa hjälp :)



Imorse kom Ketty hit o lämnade Isabelle o Julia på dagis :)
Sen kom hon tillbaks o hjälpte mej att sätta upp gardinstångshållare o nya gardiner! Så nu är det julfint i både köket o vardagsrummet :)
Sen fick jag hjälp med o sätta fast en kedja på ytterdörren eftersom flickorna har lärt sej att låsa upp den nu, och vi vill ju inte riskera att dom får för sig att gå ut helt själva ifall dom skulle råka vakna före oss nån gång :)
Även balkongdörren fick en kedja så nu behöver vi inte oroa oss för den heller längre... Tack så mycket för hjälpen!! :)

Nu har flickorna nyss fått lite mat och så har dom badat och nu ligger dom på soffan o vilar lite :)
Julia är jätteförkyld, dom ringde från dagis o ville att vi skulle hämta dom lite tidigare eftersom hon var alldeles hängig. Så imorron blir dom nog hemma från dagis tror jag.

Bläää jag är skittrött!! Jag skulle gärna lägga mej o sova en stund men det får jag göra en annan gång :/

En glad liten kille :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: