2010-12-23
 00:23:03

Fel fel fel!



Jag har nyss betalt lite räkningar och då såg jag att jag hade fått två påminnelsefakturor från kommunal! Den ena var medlemsavgiften för juni och den andra för augusti. Men dom hade jag för mej att jag har betalt redan, så jag gick till historiken på min banksida o kollade... och mycket riktigt var dom betalda för flera månader sen!!

Fan vad sur jag blir, har dom ingen koll alls på Kommunals kontor?! Eller vill dom tjäna pengar på lättlurade idioter kanske??
Eller så kanske dom tror att jag är rik som f-n o kan betala samma räkning flera gånger? Men där bet dom sej själva i arslet, för det tänker jag då inte göra... och inte är jag rik heller!! Så nu ska jag ringa dom imorron o fråga vad sjutton dom håller på med, jag som verkligen älskar att prata i telefon *not







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: