2010-12-12
 12:18:45

Filmer...



Jahapp, idag när vi vaknade hade videon gått sönder... det sitter fast ett band där i, så nu kan inte flickorna se sitt älskade Nalle Puh eller Teskedsgumman längre :/
Daniel får försöka laga den, annars får vi köpa en ny...

Jag tycker tjejerna verkar piggare idag iaf :) Så det kanske kan bli dagis för dom imorron ändå... det visar sej.
Annars idag vet jag inte vad vi ska göra, det är tydligen ganska kallt ute iaf så vi stannar nog inne idag med :)


Igår kollade jag på inception och jeklar vad bra den var :)  Kommer lätt att se den flera ggr!
Den får 4½ av 5 i betyg av mej :P

 

 

Jag såg även Bröderna Karlsson för nån dag sen, och den var också ganska bra. Lite förutsägbar på vissa ställen men helt klart värd o se :) Den får 3 av 5 i betyg av mej...



Viktoria | Marks största blogg♥
PUBLICERAT: 2010-12-12, 12:38:38 | URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

härligt att höra :) jodå det är jätte bra med mig också =) vad hittar du på nu då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: