2010-12-23
 23:22:03

Klippt!!



Jaha, då har jag klippt luggen på mej själv nurå!!! :O
Och jag är inte helt nöjd :/
Men inte helt missnöjd heller ;)
Nej, jag tror jag lämnar över det där till experterna nästa gång... För Daniel tyckte först det såg ut som jag hade mössa på mej haha och när jag frågade Isabelle vad hon tyckte så tittade hon bara ner i golvet.


Men men, nu ska jag spela lite innan läggdags :)
God Jul på er där ute!!


Det var lite svårt o ta kort på mej själv med systemkameran, men hoppas ni ser på ett ungefär hur det blev iaf!


Aja, om ni möter nån mystisk person med mössan nerdragen över halva ansiktet
och jackan uppdragen till öronen så vet ni vem det kan vara ;)


milla
PUBLICERAT: 2010-12-24, 08:57:36 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

hehe en blick ner i golvet, hur tolkar man det?

Övning ger färdighet.

Fredrik hade klippt luggen på mej en gång när jag va liten.

Det blev spikrakt. Tror jag va 2 år å vi skulle på Fredriks lekisavslutning eller om det va senare när han hade skolaslutning. Mamma har berättat.

God Jul :)


Mams
PUBLICERAT: 2010-12-24, 10:49:48

Det blev väl bra, förlåt jag skulle ju hjälpa dig men det blev ju ingen tid till det


anna
PUBLICERAT: 2010-12-25, 20:46:12 | URL: http://madeinjapan.nu

Ett pepparkakshus i form av eiffeltornet ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: