2010-02-24
 16:34:22

Feber...

Nu har jag varit i skolan och haft prov i Källkritik. Det kändes som det gick rätt bra, men vi får väl se...
Sen när det var gjort åkte jag hem till mamma och har varit där en stund :)
Kom hem för en liten stund sen så då åt vi... Korv o makaroner blev det.

Julia har hög feber så hon har legat i soffan och varit jätteslö hela morgonen! Nu är hon iaf lite piggare men har fotfarande feber.
Iallafall så fick båda flickorna vara hemma från dagis idag.
Men vi har försökt ringa till dagis hela dagen nu och det tutar upptaget hela tiden så nu vet jag inte vad vi ska göra. Vi får försöka ringa imorron istället då...

Nu när jag kom hem och kollade mailen så hade jag fått svar på ett arbete som jag lämnade in i förrgår, och det hade jag fått VG på :D Känns skönt o ha gjort nånting rätt iaf!

Nä nu ska jag göra annat
Kramar




mams
PUBLICERAT: 2010-02-25, 15:34:24

GRATTIS till VG



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: