2010-02-22
 14:28:10

Csn...

Idag är jag ledig, har sportlov :) Men resten av veckan är det bara för mej att pallra mej iväg till skolan... Det är bara naturkunskapen och historian som är inställd synd nog, för nog hade det varit skönt med lite mer ledighet i den här jobbiga kylan.

Jag är lite orolig också, för jag har inte hört nåt från CSN än, om jag är berättigad pengar eller ej. Jag mejlade dom i torsdags, och fick svar i fredags. Men när jag skulle gå in och läsa mailet från dom så var "mina sidor" nerstängt tills imorron, så jäkla typiskt =/
Är såå nyfiken på vad dom svarade! För det skulle ju vara trevligt o veta om jag kan fortsätta plugga eller om jag måste hoppa av nu mitt i...

Flickorna ligger o ska vila, och jag funderar på att snart göra det samma :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: