2010-01-17
 21:44:13

Fixad :)

Nu är diskmaskinen fixad... Den hade inte gått sönder, det var bara en propp som hade gått... Igen!!
Men eftersom diskmaskinen var det enda som inte funkade här nere så tänkte vi ju inte mer på det, mer än att vi tyckte det var drygt att den hade gått sönder.

Men vi började väl fundera lite igår när spisen var så himla seg med att bli varm, och sen när jag skulle torktumla så var tumlaren alldeles svart, så då förstod vi ju att det måste vara nån propp det var fel på :)
Så nu är den bytt och diskmaskinen diskar som en kung igen :P



Annars i helgen har vi inte gjort så mycket...
Jag har väl städat och tvättat lite grann bara, och så har vi eldat lite grann också.

Imorron är det dags för flickorna att gå tillbaks till dagis och så är det skola för mej...
Jag har lite sovmorron så jag börjar inte förrän kvart över tio, men barnen börjar klockan 8 så vi måste upp tidigt ändå... Sånt är livet :)

Nu ska jag slöa lite innan det är dax att sova...
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: