2010-07-14
 22:03:37

Bad o sånt :)

Idag när Daniel kom hem från jobbet så följde vi med hans mamma och Ylva med familj till Jankviken o badade :)
Flickorna hade jättekul och låg o flöt på sina armkuddar o lekte i vattnet med Ella o Lukas...

När vi hade badat klart åkte vi hem till Ylva, och så bjöd hon på pannkaka :) Jättegott!
Och nyss kom vi hem så nu ligger flickorna o ska sova.



Imorronbitti ska jag till den där aktiviteten på samtal, så mamma kommer o hämtar mej o flickorna vid halv tio-tiden. Inget jag direkt ser fram emot o göra, men men.
Efteråt ska jag iaf följa med på loppis, och så kanske jag övertalar mamma att åka o bada nånstans om det är fint väder :P

Ska väl strax gå o lägga mej, men först tänkte jag surfa lite...

Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: