2010-07-15
 18:37:53

Heldag...



Imorse vid 9-tiden åkte jag in till stan o gick på det där mötet. Jag kom lite tidigare än det var sagt, men det gick bra ändå :)  När det var klart så gick jag hem till mamma och där åt vi lite innan vi åkte fram på loppisen.

Mamma handlade lite grejjer iaf, men jag hittade ingenting som vanligt :)
Träffade Lotta där inne så vi pratade lite grann.
Sen när vi var klara på loppisen så åkte vi bort till Lidl och efter det blev det Jankviken för lite bad... Flickorna plaskade o hade jättekul tror jag, och det var riktigt skönt i vattnet som vanligt :P

När jag kom hem blev det lite städning, och snart tänkte jag börja packa igen... Men vi börjar få lite brist på kartonger bara, så det blir nog bara lite packat idag.

Imorron fyller Sonia år, och på lördag fyller Ylva år :)
Och nästa onsdag fyller Lotta år :)
Många som fyller i juli tror jag :P

Nepp nu ska jag grejja lite här hemma
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: