2010-07-21
 20:16:28

MVC & besiktning

Idag vid 12.30 åkte vi till Ketty o lämnade flickorna, och sen åkte vi in till stan och MVC... Lyssnade på bebisens hjärtljud som låg på 140 idag :) Och så tog hon blodtryck, stick i fingret och jag fick väga mej.
Bebisen hade börjat fixera sig nu, men han är fortfarande ruckbar sa hon, fast det lät ju bra iaf :) Då slipper jag förhoppningsvis oroa mej för att det ska bli vändningsförsök och sånt elände.

När vi var klara där så åkte vi bort till besiktningen där vi fick blev invinkade direkt. Och vi fick en tjej som jag gick på föräldrautbildning med förra gången jag var gravid så det var lite kul :)
Det som behöver åtgärdas var att vi hade ett slitet däck fram, båda spindellederna behövde bytas ut och så skruva fast batteriet ordentligt. Vi hade typ räknat med 100 fel till så det var ju en positiv överraskning!! Det känns jätteskönt :)



Sen åkte vi hem till Ketty och där fikade vi lite innan vi åkte hemåt :)
Väl hemma så tog vi med oss lite skit och åkte bort till soptippen med det och sen har vi packat resten av eftermiddan. Jag har hållit på med skafferiet m.m. medan Daniel har varit på övervåningen och tagit skrubben där. Och det går ju framåt iaf :) Jag hoppas verkligen att flytten blir av nu på lördag för jag står nog inte ut att bo bland en massa kartonger under en hel veckas tid till!!

Nä nu måste jag ner i tvättstugan o greja lite
Hörs senare
Kramar


Fidde
PUBLICERAT: 2010-07-23, 14:55:59

Sigma AF70-300/1,8-5,6DG APO



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: