2010-07-06
 21:15:12

Roliga händelser under förlossningen...

familjeliv finns det hur mycket trådar som helst om roliga saker som har hänt under förlossningen. Man får sig ett o annat gott skratt när man läser dom kan jag säga :P
Jag hoppas att jag får lika roligt under min förlossning sen!!

Tänkte att ni kunde få länkarna till dessa trådar :)
Hoppas ni får en rolig läsning ifall ni läser dom!



Roliga händelser under förlossningen 1

Roliga händelser under förlossningen 2

Roliga händelser under förlossningen 3

Roliga händelser under förlossningen 4

Roliga händelser under förlossningen 5

Roliga händelser under förlossningen 6

Roliga händelser under förlossningen 7

Roliga händelser under förlossningen 9

Ni som har haft er förlossning, vad var det knäppaste roligaste som ni kommer ihåg?

Vad sa ni till era respektive under förlossningen?



milla
PUBLICERAT: 2010-07-07, 14:44:27 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

haha skrattar så jag sätter frukosten i halsen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: