2010-07-29
 15:53:02

Stressig morgon...

Morgonen började väl ganska bra, jag väckte flickorna och gjorde iordning frukost. Men sen när vi precis skulle åka så hittade jag inte mina skor!! Jag letade igenom precis hela lägenheten men dom låg ingenstans, och inte kom jag i mina andra skor heller eftersom mina fötter har svullnat en del nu under graviditeten :(

Men kvart i nio var jag tvungen o åka iallafall om jag skulle hinna dit i tid, så jag fick lov att åka barfota in till stan! Stressad som en liten gnu var jag just då... Sen hamnade jag bakom ett hästsläp som tappade däckdelar hela vägen från grängesberg och in till stan också... Väldigt trevligt o ligga bakom en sån.



Väl inne i stan lämnade jag av flickorna hos deras mormor och åkte bort till den där aktiviteten (fick låna skor av mamma som tur var), och där kollade vi på film. När jag slutade åkte jag hem till mamma och sen blev det en sväng på loppisen innan jag o flickorna åkte hem igen.
Så för ett tag sen kom vi hem och dom käkade lite medan jag diskade och nu ligger dom o vilar på soffan :)

Jag tänkte strax hänga lite tvätt och sen slappa lite tills Daniel kommer hem :P
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: