2010-07-20
 06:57:53

Tillväxt-UL

Så här såg plutten ut i vecka 19-20 :) Det ska bli kul o se hur han ser ut nu! :P



Idag ska jag till Falun på tillväxtultraljud :)
Det ska bli kul o se hur stor den lille har blivit nu!
Klockan nio ska jag vara där så jag tänkte åka vid halv 8 så jag hinner tanka o hitta dit...
Tar nog med mej lappen från Pampers också så jag kan hämta ut den där babyboxen på babyproffsen på vägen hem :) Är väl bäst o göra det innan förlossningen startar :P

Jag har försökt lyssna på bebisens hjärtljud med stetoskopet som vi hittade häromdagen, men jag hör bara hur det bubblar där inne och så kommer det nån spark då och då :) Mysigt är det iaf :P

Aja nu måste jag fixa mej
Hörs senare
Kramar


hanka
PUBLICERAT: 2010-07-20, 19:19:06 | URL: http://angicja.blogg.se/

Oj va häftigt! Jag är så fasinerad av ultraljudsbilder. Så himla coolt! Är det din lilla krabat som ligger där? :)


milla
PUBLICERAT: 2010-07-20, 20:21:29 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

jajamän läget är bra här.

Semester längtan bara ;)

Nu återstår 7 jobbdagar.

29:e 06.00 tar jag semester ut vid stämpel klockan på jobbet ;D


hanka
PUBLICERAT: 2010-07-20, 22:50:42 | URL: http://angicja.blogg.se/

Ja fast då blir det ingen överraskning sen när lillen/lillan kommer ut. Haha :) Jag längtar tills den dagen jag har en liten krabat i min mage, låter och ser så mysigt ut :)



All lycka till dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: