2010-07-01
 12:22:59

Jag hade tur :)

Nu har jag nyss kommit hem från den där aktiviteten...
Sista dagen den här veckan, skönt!!
Pratade om personligt brev idag, så jag ska väl ändra lite i mitt tror jag :)

När jag skulle hem mötte jag två parkeringsvakter, men som tur var hade jag inte fått böter!! Jag hade några minuter på mej iaf!

1 juli nu då :)
LudvikaFesten börjar väl idag har jag för mej, men jag vet inte ens vilka band som kommer i år. Det är väl tio-års-jubileum så det borde väl vara lite bättre band än vanligt iaf...



Sen nästa vecka kommer mamma o Hans hem från Italien! Då har dom varit borta i över 1½ månad...
Daniel har fått veta att han kommer få jobba mellan vecka 28 till vecka 31, härligt härligt :)
Nu hoppas jag bara på att vädret blir bättre igen!

Hörs senare
Kramar




mams
PUBLICERAT: 2010-07-01, 15:23:13

Hallå där när vi kommer hem har vi varit borta i 8 veckor alltså 2 månader.

Skönt att han har fått jobb hoppas det blir av nu då, vilken tur att du slapp böter. Puss Mams


Sofie
PUBLICERAT: 2010-07-01, 19:54:37 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Oj, är det så länge? :)

Ja det tycker jag med, det hade känts som en onödig utgift! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: