2010-07-20
 22:45:15

AngelCare!

Idag vid 9-tiden kom jag till Falun och fick göra ultraljudet :)
Tanten förklarade precis vad det var hon mätte osv, men tyvärr fick jag inte se bebisens ansikte en enda gång den här gången. Inte för att det syns så mycket men ändå, jag är ju görnyfiken på hur han kommer se ut ju!! :P

Hon uppskattade iaf vikten på bebisen till ca 2490gram just nu och låg precis ovanför den mellersta kurvan så han verkar växa som han ska där inne iaf, och det verkade stämma bra med mitt sf-mått (magens omfång) också :)  Han hade förresten vänt sig med huvudet neråt nu, så jag hoppas han håller på o fixerar sej för fullt!
Jag börjar få lite svårt o gå bara, för det gör skitont i ljumsken ibland, speciellt när jag går i trappor :/

Aja..
Sen när jag var klar där så åkte jag till Borlänge och hämtade babyboxen inne på babyproffsen :) Så nu har vi fått en AngelCare-hink som tydligen ska vara helt luktfri :) Så det ska bli skoj o se hur den funkar sen... Fick lite annat smått o gott också... ska kika lite mer vad det var sen :)



När jag kom tillbaks till Ludvika åkte jag hem till mamma och där fikade vi lite innan hon körde hem mej o flickorna till Gränges :)
Sen efter ett tag åkte vi hem till Ylva, hon har ju fyllt år så hon bjöd oss med flera på smörgåstårta, jättegött!
Kom hem för några timmar sen, och nu har vi städat flickornas rum så nu ser det helt okey ut där inne iaf :)

Vi ska fortsätta packa imorron på förmiddan. Sen imorron vid 13 ska jag till barnmorskan, och kl 14 ska vi besikta bilen. Så nu är det bara o hålla tummarna för att den går igenom då!!
Och när det är klart ska vi packa ännu mer... Jag vill verkligen flytta i helgen, men som det ser ut just nu kommer vi inte hinna! :(
Som sagt, vi har alldeles för mycket saker!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova för jag är skittrött!
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: