2010-06-17
 20:55:22

Filmkväll...

Nu har vi varit ute i trädgården en stund på eftermiddan :)
Jag målade en av hyllorna, men det måste jag göra om för det blev inte helt snyggt, dålig färg tror jag.
Men sen började jag sandpappra det där bordet som flickorna ska ha på sitt rum. Det tog sin lilla tid, men jag fick iaf lite hjälp av våra nyfikna damer. Så nu är det bara självaste målningen kvar då!

Daniel höll på o försökte se vad problemet är med bilen, men det gick inte så bra.
Eventuellt ska vi chansa och köpa ny koppling o byta den och se om det hjälper, sen är det väl bara o hålla tummarna att det är det som är felet dådå!
Det bästa hade ju varit om vi hade vetat innan att det är det, men men...



Om ett litet tag ska vi gå upp o kolla på film... vi såg ju Inglourious Basterds igår, och den var ganska bra :) Fåse vad det blir ikväll då :P

Imorron ska jag till den där aktiviteten som arbetsförmedlingen hade fixat åt mej...
Det verkar vara nåt slags coachliknande så det låter ju bra...

Idag/imorron går jag in i vecka 30 :)
Bara tio ynka små veckor kvar...


Well well...
Hörs senare
Kramar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: