2010-06-07
 21:18:19

Huvudvärk :/

Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen, drygt som faen :/
Kanske åska i luften igen då...

Vi har inte gjort nåt särskilt idag, bara städat lite grann o så :)
Jag skickade in mitt prov till läraren idag, för jag har varit lite rädd för o sätta in mitt usb-minne i datorn eftersom jag fick virus sist jag använde det, annars hade jag nog skickat in det tidigare.
Men än så länge har inte datorn betett sig konstigt iaf. Får hoppas den fortsätter så nu då!

© Soffiloffis



Imorron är det tisdag och förhoppningsvis kommer skattepengarna då :)
Och så skulle det vara kul om det kunde bli lite fint väder igen också så vi kunde åka o bada nån gång... Det känns som jag har tjatat om att bada i varenda inlägg på sistone men det blir aldrig av!! Tråkigt!

Nä nu ska jag gå ner i tvättstugan o sen ska jag packa lite mer...
Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: