2010-06-10
 20:31:23

Klar i skolan :)

Imorse var flickorna på dagis, och sen när vi hämtade dom så var vi ute en stund och Daniel klippte gräset på framsidan :)
Sen när vi kom in åt vi lite och så gick vi upp o vilade... Så vi vaknade för ett tag sen :)
Ska väl strax äta lite kvällsmat...

Daniel fick tips på en sida vad det kunde vara för fel på bilen, så han gick nyss ut o skulle testa, men då tog ju självklart batteriet slut istället :/ så jäkla typiskt!!

© Soffiloffis

Fick förresten svar på hur det gick på provet igår, så jag fick MVG i programhantering :) Härligt härligt!!
Så nu är jag klar i skolan då :) Och tillslut fick jag de här betygen:

Naturkunskap - Godkänt
Historia - Godkänt
Religion - Väl Godkänt
Webdesign - Mycket Väl Godkänt
Programhantering - Mycket Väl Godkänt

Måste bara åka upp till skolan nån dag så jag får ut betygen på papper också... Det kan ju vara bra!

Nästa vecka ska jag, milla, malle och förhoppningsvis Lotta träffas :)
Det ska bli kul!


Men nu ska jag ner i tvättstugan
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: