2010-06-16
 19:04:47

Målat...

Idag har vi varit ute i trädgården lite grann :)
Jag målade två hyllor och Daniel höll på med bilen och sen fixade han med flickornas bord som dom ska ha på sitt rum sen. Vi ska väl måla om det också sen när vi har slipat bort den gamla färgen, troligtvis blir det svart då :)
Tjejerna lekte med sina hinkar o spadar och var allmänt sura hela tiden när vi var ute :P Jag tror dom var lite trötta så... Men nu ligger dom o ska sova.

© Soffiloffis



Fåse vad vi hittar på ikväll då, Daniel ska nog kolla på fotboll iaf... fåse om jag håller honom sällskap eller gör nåt annat kul istället :P
Imorron är det torsdag igen, och jag måste väl in till arbetsförmedlingen o "roa" mej... jag har ju saknat mina handläggare sååå mycket sen jag var där sist, eller så kanske inte.
Fan vad trökit att vi inte fick nåt jobb på Spendrups varken jag eller Daniel!!
Det hade ju varit skönt o fått nåt vettigt o göra :/


Hörs senare
Kramar







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: