2010-06-06
 21:00:41

Baddamer :)

I förmiddags fick tjejerna bada i poolen :)
Det tyckte dom var skitkul tror jag.
Men sen när dom hade badat klart åkte vi fram på byn o handlade lite...
Jag har vilat lite nu på eftermiddan och Daniel har kollat på tennis-finalmatchen.
Jag ville åka o bada idag men vi vågade inte riktigt eftersom det såg ut o kunna bli regn när som helst, och så har det ju sett ut hela dagen nu. Men det började inte regna förrän nyss när vi hade lagt barnen, och nu tror jag det åskar lite tillomed.


Julia

Isabelle


Plask!

© Soffiloffis



Imorron är det måndag igen då... Fåse om vi kanske åker o badar då istället nu när det inte blev nåt i helgen. Men det beror väl på vädret :)
Flickorna ska iaf till dagis imorron igen :)

Aja nu ska jag surfa lite innan vi går upp o kollar på film
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: