2010-03-03
 08:34:02

Feber igen...

Idag när vi vaknade märkte vi att Julia har feber, så barnen fick vara hemma från dagis idag igen. Det är visst nånting som går nu sa dom när Daniel ringde o sjukanmälde henne...

Ketty kommer nog snart o hämtar Daniel för han ska in till arbetsförmedlingen idag. Jag blir hemma med tjejerna tills han har kommit hem och sen måste jag sticka iväg till skolan.
Vi har ett grupparbete som ska redovisas imorron så jag måste träffa mina gruppisar och se hur långt vi har kommit o så... Planera in hur vi ska lägga upp det m.m.  Hatar verkligen att redovisa, men jag är väl tvungen :(

Igår kväll kollade jag på Luftslottet som sprängdes, och den var jättebra :)
Sen efter det gjorde jag lite läxor, men mitt USB-minne (eller om det är datorn) har blivit helt sjukt, det kommer upp varningar hela tiden om att det inte går att hitta det fast jag redan har öppnat det. Och nyss blev det likadant när jag stoppade in minneskortet till kameran :/  Ganska så störande!

Aja nu ska jag fixa frukost..
Kramar





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: