2010-03-31
 07:53:00

Irriterad...

Varje morgon så brukar jag ställa om väckarklockan på mobilen en eller två gånger innan jag kliver upp, men nu har den inte ringt två mornar i sträck så jag har "försovit" mig båda gångerna. Så då har jag vaknat en halvtimme senare än jag brukar kliva upp så jag får stressa som en gnu... Jag blir så jävla irriterad!!
Det börjar väl bli dags att skaffa en annan mobil nu eftersom min krånglar på alla sätt som går... Den stänger t.ex. av sej så fort jag kommer åt den på fel sätt, och nu det här med klockan :(

Ska strax åka till skolan iaf...
Håller på med ett grupparbete som ska redovisas på tisdag eller när det var... :/

Aja..
Hörs sen
Kramar





milla
PUBLICERAT: 2010-03-31, 10:16:39 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

aldrig roligt med strul.

Du får låna mobbefon av Daneil å ställa den tills du skaffar annan. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: