2010-03-15
 21:11:03

Trevligt :)

Nu är jag rätt säker på att någon (troligtvis) var in o fifflade med mitt USB-minne när jag glömde det i skolan förrut, för jag bad Daniel att kolla på bärbara om min skoluppgift låg på USB-minnet, och då fick den datorn samma msn-virus som jag har :(
Usch vad irriterad jag blir!!
Men men, uppgiften låg som tur var på det där USB-minnet så nu kan jag åtminstone göra läxan och pusta ut :D

Vi har iaf haft en trevlig eftermiddag/kväll hos Ylva o Janne idag :)
Jag och Ylva satt o pratade en del medan barnen lekte...
Sen åkte vi hem vid 19-tiden. Flickorna var jättetrötta när vi kom hem! Men vi käkade väl lite iaf och sen fick dom gå upp o lägga sej o sova, och dom somnade nästan direkt för en gångs skull :)

Imorron ska jag nog träffa Milla o Malle och ev. Lotta och gå lite på stan :)
Det ska bli kul! Har nog inte träffat dom på nästan ett halvår nu tror jag!!
Längesen var det iaf!

Men nu måste jag göra läxan iaf...
Kramar






Jenny Noden
PUBLICERAT: 2010-03-15, 23:12:21 | URL: http://www.datajenny.se

Jag kommer ihåg när Magnus gick på KOMVUX så fick han jämt virus på dom USB minnerna han använde i skolan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: