2010-03-02
 15:01:46

Klenshyttan...

Idag var flickorna på dagis för första gången på en vecka!
Dom har ju varit förkylda så...
Medan dom var där passade vi på o städa lite. Vi ska väl fortsätta om ett litet tag tror jag :)

När vi kom hem efter att ha hämtat barnen från dagis, så hittade jag inte mitt USB-minne som jag behövde för o göra läxorna... Brukar alltid ha det på ett speciellt ställe men nu låg det inte där, så tillslut bestämde jag mej för o åka till skolan och kolla om jag hade glömt det där i fredags...
Efter många om o men så fick jag komma in i datasalen och titta, och visst faen hade jag glömt det där! *smart*

När jag hade hämtat det så åkte jag till Piren och tänkte fota lite, men det var värsta snöhögen bortanför restaurangen så jag sket i det och åkte därifrån...
Stannade vid Klenshyttan o fotade lite istället, men kom inte tillräckligt nära för o kunna se nåt intressant synd nog...
Det var ju alldeles för mycket snö där också. Får nog åka dit när det börjar våras istället.
Men men, några bilder blev det väl iaf :)

 

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: