2010-05-19
 10:33:01

Arbetsuppgifter...

Nu har jag lämnat in arbetena i Historia som jag skrev om igår...
Så nu är det inte så mycket kvar att göra där skönt nog :)
Men imorron har vi muntligt prov så jag har skrivit lite om det nu på förmiddan. Jag tror det blir den sista riktiga lektionen vi har i Historia innan terminen är slut :)
Härligt, härligt!

Flickorna är på dagis nu iaf, men vi ska väl snart åka o hämta dom :)
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på o göra...
Om det inte blir regn så kanske vi går ut en sväng på eftermiddan. Vi får se vad det blir.

Julia och Isabelle, © Daniel



Tänk om man kunde få svar från LudvikaHem någon gång också... Det kunde ju vara kul o veta om man ska söka en annan lägenhet eller hur det blir :(
Usch vad irriterad jag blir!!
Jag tror jag ringer till kopparleden och pratar med dom iaf, så dom vet att vi är intresserade.

Nä nu ska jag gå ner i källaren en sväng.
Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: