2010-05-17
 21:00:54

Dålig uppdatering idag :)

Inte mycket uppdatering här idag inte :)
Men vi har inte gjort så mycket så jag vet egentligen inte vad jag ska skriva...

Daniel blir gammal idag iaf... han fyller 28 år :P
Så han fick kläder av sin mamma o pengar av sin mormor


Julia o Isabelle :)

© Soffiloffis


Än så länge har vi inte fått nåt svar från LudvikaHem om vi fick lägenheten eller ej :(
Fasen vad sega dom ska vara! Vi vill ju veta nu ju...
Det är nästan så jag hoppas att vi inte får den så vi kan ta en
fyra här i grängesberg istället :P
Men som sagt, vi får se hur det blir...

Jag har pratat med mamma på msn idag för första gången sen dom åkte, så nu är dom i Budapest... Dom skulle tydligen bada nåt termalbad imorron, härligt :)


Flickorna ligger o sover nu, och jag tänkte strax packa lite igen och sen
hoppa in i duschen :)
Hörs senare
Kramar


Madde
PUBLICERAT: 2010-05-18, 16:46:17 | URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Den där bilden var verkligen jätte fin!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: