2010-05-30
 19:54:30

En helg hos Ylva :)

Nu är helgen snart över då...
Igår var vi in till Ludvika och gick lite på marknaden, men vi hittade inget speciellt...
Vi träffade iaf Veronica, Ylva, Patricia o hennes kille, så vi bestämde att vi skulle åka o hälsa på Ylva när vi hade gått klart på marknaden, så att Julia o Isabelle skulle få hoppa lite på deras studsmatta :)
Flickorna fick en varsin peng av Veronica också, jättesnällt :)

Sen när vi hade gått igenom skiten så åkte vi hem till Ylva, hon bjöd på mat och sen när vi skulle gå ut så flickorna skulle få hoppa så började det regna, så himla typiskt! Men flickorna fick väl hoppa lite ändå, och dom hade skitkul precis som väntat :P
Efter ett tag åkte vi iaf hemåt och tjejerna somnade nästan direkt när vi kom hem! Dom var väl helt slut stackarna!


Isabelle, Ella och Julia hoppar för fullt :)

 


Isabelle o Julia studerar myror...

 


Och så hittade jag lite hundkex o fota :P

© Soffiloffis


Idag har jag packat lite mer inför flytten, och tvättat lite grann. Men både tumlaren och vår tvättmaskin var döda imorse, så jag blev livrädd o trodde dom hade gått sönder, men det var bara en propp som hade gått som tur var! Störande är det iaf när det händer!!

Aja, sen på eftermiddan åkte vi hem till Ylva igen. Så vi har varit där hela eftermiddan nu :)  Flickorna har hoppat en massa och lekt med Ella o Lukas.
När vi kom hem åt vi, och Julia höll nästan på o somna vid matbordet! Jag tror aldrig jag har sett henne så trött nån gång :P
Nu ligger dom uppe o sover iaf...

Jag var nyss ner i källaren o startade en ny tvättmaskin, och då stod torktumlardörren öppen o tvätten var blöt fortfarande fast Daniel hade satt igång den innan vi åkte hem till Ylva :S
Om det spökar här så får dom väldigt gärna tvätta åt oss, men o förstöra när vi tvättar kan dom väl ge fan i iaf :P

Hörs senare
Kramar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: