2010-05-24
 13:18:46

Fördjupat mig...

Igår kväll började jag med fördjupningen i Historia... Och jag valde att skriva om förintelsen eftersom jag inte har så mycket tid på mig, och det finns ju rätt mycket info om det på internet m.m.
Jag satt ju typ halva natten och skrev på det där, men vid tre gick jag o la mej iaf, då orkade jag inte tänka längre :P  Jag är nästan klar, måste finputsa lite bara :)

© Soffiloffis

Idag är det ju skitfint väder så jag tänkte snart gå ut en sväng...
Det har ju ploppat upp en massa maskrosor, så dom ska jag fånga på bild tänkte jag :)
Flickorna ska strax vila så när dom har somnat sticker jag ut.

Jag tror att åtminstone Isabelle börjar bli förkyld som sjutton, hon ser jättehängig ut och var rätt snorig igår under dagen. Förhoppningsvis är hon bara trött men man vet ju aldrig...

Aja, hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: