2010-05-01
 20:41:37

Kallt...

Vi gick ut på gården en stund tidigare idag, men usch vad kallt det var ute! Jag frös som en liten gris, hade ju iofs bara på mig en fleecetröja utanpå, men det har ju varit lagom o ha på sej tidigare så...
Sen när det började regna så gick vi in igen :)
Så flickorna har lekt en massa med sina dockor, och så målade jag naglarna på dom för första gången.

© Soffiloffis

Ska åka till nån affär nu nån dag och hämta banankartonger, det kan ju vara bra o packa lite ifall vi skulle behöva flytta tidigare :)
Jag har iaf anmält oss som sökande på både Farstukvisten och LudvikaHem nu, så förhoppningsvis hittar vi nånting snart!

Nä nu ska jag städa upp lite här, det ser ut som ett bombnedslag just nu :)
Kramar


OLIVIA ♥
PUBLICERAT: 2010-05-02, 15:14:02 | URL: http://oliviamjau.blogg.se/

Söta bilder. Ha en fin dag =)


Vanja
PUBLICERAT: 2010-05-02, 20:59:36 | URL: http://wanja.blogg.se/

Heej sötis ! (:

Jättesnygg design hörrdu :D

Jag skulle bli skiitglad om du bara kunde säga lite kort vad du tycker ang. mitt senaste inlägg.. Gör du det är du GULDVÄRD (: ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: