2010-05-07
 16:39:28

Min födelsedag :)

Nu har vi haft besök av Ketty, Sören och mamma och vi fick tre tårtor som vi har smaskat i oss av!
Jättegoda var dom iaf :)
Sen fick jag pengar av mamma, Hans o Märta och kläder och BB-produkter av Ketty o Sören :)
Tack så mycket allihopa!

Flickorna följde med mamma (mormor) hem, så snart ska jag fixa mej lite... Och om ett tag ska jag åka till Conny på lite party :)
Daniel blir tråkigt nog inte med, och Lotta o Robert och milla o fidde kunde inte heller komma så vad jag vet så blir det bara Conny, Peter, Sabina och jag. Men det blir säkert skitkul!
Jag blir nog chaufför skulle jag tro eftersom jag ändå är nykter :)

En gammal bild på Conny :)



En gammal bild på Peter :)



En gammal bild på Sabina :)



En gammal partybild på mej (jag sitter i mitten o råflinar) haha



Men nu ska jag hoppa in i duschen o fixa iordning mej :)
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: