2010-05-14
 20:22:41

Rastlös...

Jag är rastlös som vanligt så nu har jag satt på lite kaffe :)
Ska bli skitgött!

Vi fick lite kartonger av Ketty tidigare idag, så jag har roat mej med o packa en massa saker under dom senaste timmarna :) Flickorna hjälpte till lite när dom var vakna, men nu ligger dom o sover.
Jag ska fortsätta packa om en stund, men frågan är bara var man ska börja nånstans?!?
Nu är åtminstone alla filmer o böcker nerpackade, så det är väl bara resten kvar då :P

En av blommorna i buketten jag fick av Ketty o Sören när jag fyllde :)


© Soffiloffis

Fredag idag och Veronica blir 31 år :)
Stort grattis till dig!!
Vi får komma o fira en annan dag eftersom bensinen är slut i bilen och vi är för lata för o GÅ fram på byn... (iaf i det här trökvädret) :P

Nä nu ska jag kolla om kaffet är klart.
Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: