2010-05-10
 20:12:33

Trött på falska jävlar :(

Fan vad trött jag blir på folk som låtsas att vi är hur bra vänner som helst medan hon egentligen går runt o är skitförbannad på mig av någon anledning! Snackar skit om mig till folk osv.
Varför inte bara vara ärlig? Jag har ju frågat flera gånger ifall jag har gjort henne något, men neeej då, allt är så bra, inga fel alls :(
Sen beter hon sig som om jag har svikit henne totalt... Men vad f*n har jag gjort då?!? Säg det istället för att gå runt o hyckla!

Så fort hon behöver hjälp så duger man, men annars är man bara som en piss i havet :(
För några månader sen var jag tydligen en av hennes "bästa vänner", men så hände något och nu kan hon knappt prata med mig längre :S Vad hände undrar jag bara?!
Som sagt, varför inte bara vara ärlig??
Är det konstigt att man blir fundersam?


Ursäkta ett gnälligt inlägg, men jag är trött på att hålla detta inom mig och gå runt och undra hela tiden...



Lotta
PUBLICERAT: 2010-05-10, 20:24:16 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Usch då, vad har hänt? :/ Det låter ju inte direkt så trevligt, fasen va jobbigt :( Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: