2010-05-11
 17:02:23

Skäms!!

Vi hämtade flickorna på dagis vid 11-tiden, och sen åkte vi till stan o betalde den där förbannade räkningen... Så nu är det gjort iaf skönt nog :)

Jag försökte ringa vaktmästaren flera gånger så vi kunde kolla på den där lägenheten när vi ändå var i stan, men han svarade inte så det blev inget med det :(
Och imorron är sista dagen för o bestämma om vi ska ha den, så vi får nog hoppa över den lägenheten då :/
Jag börjar bli lite stressad eftersom vi måste vara utflyttade den sista juli!

Isabelle sparkar boll :)

© Soffiloffis

 

Julia har ramlat på trehjulingen...

© Soffiloffis

 


På eftermiddan var vi ute på gården.
Daniel höll på o skruvade på bilen och jag o flickorna höll honom sällskap :)
Dom åkte väl rutchkana och sparkade boll som vanligt, och jag fotade :P

Men jag glömde totalt bort tiden, så jag missade min o Mias träff. Skäms skitmycket!
Jag brukar inte vara den som glömmer sånt, men den här gången hade jag inte en tanke på vad klockan var, så det var först när vi kom in vid 16.30 som jag såg att hon hade ringt nåra ggr.
Förhoppningsvis kan vi träffas någon annan dag, hon skulle höra av sej om när hon kunde o så....

Nä nu ska jag gå ut i köket o hjälpa till med maten...
Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: