2010-05-11
 09:02:45

Skumma drömmar...

Vi lämnade flickorna på dagis för en liten stund sen :)
Så nu är dom där o leker ett tag då...

Jag ska ringa till vaktmästaren strax så vi får komma dit o kika på lägenheten idag, men bara för det så kan hon/han väl inte, det skulle vara typiskt min otur.
Vi ska iaf in till stan o betala en räkning sen, så det skulle ju vara bra om vi kunde ta det på samma gång :)

Jag har drömt en massa mysko drömmar inatt så jag känner mej inte helt utvilad precis :P
Jag drömde bland annat om en mördare som var ute efter mig och jag kunde inte gömma mej nånstans för han hittade mig hela tiden. Sen helt plötsligt åkte jag runt i Ludvika Kommuns bilar inne i stan m.m.
Det kanske betyder att jag kommer få jobb inom kommunen snart? ;)
Man kan ju alltid hoppas :P

Nä nu ska jag gå ner o tvätta lite...
Hörs sen
Kramar



© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2010-05-11, 09:52:45

haha inga drömmar om truckar, blivande karriär på brygg.

Har ni hört nåt om jobb där?

Var skä ni flytta nånstans?


M A L I N H E
PUBLICERAT: 2010-05-11, 16:14:06 | URL: http://malinhee.blogg.se/

SVAR. vad kul att du ville vara med i min tävling! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: