2010-05-16
 19:30:15

Babbel...

Igår när vi var ute på gården så kom Veronica, Bosse o Patricia förbi o hälsade på lite grann :)
Så vi pratade lite och Bosse sparkade boll med Isabelle o Julia.

Idag på förmiddan har jag packat lite grann :)
Sen vilade vi lite, käkade lite och efter det kom Ketty o hämtade mig och körde in mig till stan...
Där tog jag in mammas post o sånt, och så tog jag hennes bil hem eftersom vi inte kommer nånstans med vår. Och när jag var vid Klenshyttan ungefär så ringde mamma o undrade om jag hade tagit bilen för hennes grannar hade sett att nån hade åkt iväg med den... Ooops! :P

Jag kom hem för en stund sen iaf :)
Så nu ska vi väl strax lägga flickorna...

En av påskliljorna som hade kommit upp, innan flickorna mördade dom allihop :)

© Soffiloffis

Imorron blir Daniel GAMMAL ;)
Han blir hela 28 år :O
(Han mobbar mig hela tiden så nu får han igen lite grann höhö)

På tisdag ska jag till MVC igen... då blir det nog lyssning på hjärtljuden skulle jag tro.
På onsdag har vi kvartsamtal på dagis :)
Och på torsdag har jag prov i historia :(
Sen på fredag ska jag nog träffa Mia :)
Sen har vi nog inget mer planerat för den här veckan tror jag... :P

Näpp nu ska flickorna läggas...
Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: